Ingen rubrik

Åh jag är så trött på det här med Lucia och luciasånger, dom går mig på nerverna. Speciellt när inte barnen på dagis sjunger!! =P Vi har ju då luciatåg imorgon bitti så snart är allt över, tacka gudarna för de.

För lite mer än en vecka sedan så beställde jag och Lotta en julklapp till mamma och pappa och idag kom den, JÄTTEFINT! Jag är rejält nöjd asså! Kan ju inte säga vad det är för min mamma brukar ibland läsa här.. ;P

Jag har laddat ner en massa filmer nu så tänkte ha filmkväll och se hur många jag hinner se innan jag somnar!


Så här såg mina vänner ut när vi gick luciatåg i 9an, skönt att jag valde att ta kortet!! Haha!
2 Kommentarer till "Ingen rubrik"
Postat av: H

det här var inte riiiktigt lika roligt..... :S


Datum: 2008-12-12 / Klockan: 17:47:35
Postat av: Lillknoddan

Men hanna det är ju en skitsnygg bild ;)


Datum: 2008-12-12 / Klockan: 18:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!