Illa, jag mår illa...

Min dag började inte alls rolig utan klockan 3 inatt då jag vaknade av att mamma var tvungen att gå ut med hunden och sedan hade jag svårt att somna om för jag mådde illa.
Jag mådde fortfarande illa när jag vaknade och har nu mått illa hela dag!

På jobbet har det visserligen gått ganska så bra och jag har haft ett utvecklingssamtal som gått riktigt bra. Så det känns ju bra. Dessutom ska vi få beställa massa fina grejer ifrån Brio-katalogen! Wiie!

Nu ska jag kolla på scrubs och kanske sova en liten stund för jag är trött och mår lite illa fortfarande...

0 Kommentarer till "Illa, jag mår illa..."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!