Ett år kvar!

Grattis till mig själv igen då. För idag firar mitt lilla rosa plastkort med hål i ett år - mitt körkort! Det betyder att jag har endast 1 år kvar för min prövotid men dessvärre har jag ju redan 2 jävla fortkörningar!! Fy på mig!!

Sen måste jag berätta en riktigt äcklig detalj. Ett barn här på jobbet bajsade på sig och jag tog hand om det med plasthandskarna på. När allt var klart så kände jag att det luktade så mycket bajs och hittade till slut att det var min snelugg som luktade! Jag måste ha tagit med plasthandsken i luggen!! Fy så äckligt! Så jag flög in i skötrummet och tvätten med allt jag kunde hitta så nu är den fräsch igen! =D

Ha en bra dag!

3 Kommentarer till "Ett år kvar!"
Postat av: H

hahahahahahaha det där va tamefan det roligaste jag hört! hahahha precis min humor, hahaha :P


Datum: 2008-12-10 / Klockan: 20:02:34
Postat av: Lillknoddan

Svar till H: Hahahaha ja du Hanna, vi har då samma kiss och bajshumor då! Fast jag tror inte att du skulle skratta om det luktade bajs om DITT hår!!


Datum: 2008-12-10 / Klockan: 20:23:38
Postat av: H

haha ne jag hade nog spytt... Men emelie... det här var riktigt, riktigt roligt! hahahah :P


Datum: 2008-12-12 / Klockan: 17:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!