Det snöar!!

Jag ser det snöar, jag ser det snöar, det var väl roligt, HURRA!!

Det är faktiskt sant! Det snöar utanför mitt fönster! Små små flingor faller ner, så visst det kommer kanske inte bli nått snötäcke på länge om dom inte blir större men iaf, det snöar på JULAFTON och det har det inte gjort på väldigt många år.

Jag och familjen har redan hunnit med att äta frukost och öppnat lite paket från mormor och morfar. Jag fick en bok, en USB-hubb, sminkborstar/penslar och en spargris med 500 kr i som ska vara en besparing till bartenderkursen på mallorca! Allt passade mig perfekt!

Vid halv 3 - 3 kommer min farmor, farbror, faster och hennes man hit. Då ska vi fika och titta på Kalle Anka så klar, barnprogram alltid dagens höjdpunkt! =D Sedan blir det nog julmiddag och efter det blir det mer julklappar. Och då ska alla få öppna mina fina paket som jag är så nöjd med! Fast paketet till mormor och morfar får jag ju inte se dom öppna eftersom dom inte är här och det är lite tråkigt. men men.. =)

Hur firar ni jul?



Man ser inte att det snöar men det gör faktiskt de! =)



Haha min söta lilla spargris! =D
1 Kommentarer till "Det snöar!!"
Postat av: lara :)

good jul på dig <3

URL: http://larajad.blogg.se/
Datum: 2008-12-24 / Klockan: 11:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!