Bilder från förr - en mapp med bara fula bilder! =D

Hahahaha jag satt och tittade på gamla bilder från förr, Tilda tvingade in mig i bland annat bulgarienresans OTROLIGT snygga bilder som vi idag kom fram till att det inte finns en enda snygg bild faktiskt! =D

Men det tog mig vidare in i mappen då vi firar minnas 18årsdag, bästa bilden är en urläcker bild på Fia som får en att skratta hur ledsen eller arg man än är kan jag lova! Dessvärre har jag lovat Fia att aldrig visa den för någon, så ni lär få vänta till hennes död innan den kommer ut! =p

Och vidare in i albumet när vi var hemma hos Crille i sundbyberg, Fia och en annan tjej ska pussa varandra på munnen och misslyckas helt och ser bara allmänt fulla ut som dom visserligen är men! =D

Eller den första festen hemma hos fia som det inte finns någon gräns på fula bilder av!! Det är helt klart bara en mapp full av fula bilder och GRATTIS, ni ska få se några av dom bästa!! =D

BULGARIEN 2006
 

 

 

MINNA 18 ÅR

 

 

FEST HOS CRILLE
 

 

FEST HOS FIA
 

 

 

 

 

Hahahaha!!
Det finns ju då många många fler men jag kan inte sluta skratta när jag ser dessa!!
2 Kommentarer till "Bilder från förr - en mapp med bara fula bilder! =D"
Postat av: Fia

Haha.. Fy fan!!


Datum: 2008-12-23 / Klockan: 21:00:59
Postat av: Fia

Jag måste säga det igen.. FY FAN! Haha. Jag fattar inte, minst en bild i varje mapp så hittar man en spyful bild på mig som alla skrattar åt. Tur nog har alla förstått att just en bild är olaglig att visa :)


Datum: 2008-12-23 / Klockan: 21:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!