23 december - dagen före dopparedan

Har jobbat lite idag, eller ja ganska länge men inte så hårt då vi haft 3 barn och alla var inne på en annan avdelning från typ 12. Sedan kl 15 så hade alla dom 3 gått hem! =P Egentligen hade jag säkerligen kunnat gå hem redan då men eftersom förrådsstädnignen inte var klar så fixa med de innan jag kunde bege mig.

Då begav jag mig till Systemet då den jäkla affären är stängd tills på lördag, vidrigt när det finns massa dagar att festa på nu.. men men, mamma sa att jag absolut inte skulle vara ensam på systemet. Nej det var jag väl inte men när jag kom in stod det kanske 3 personer i kassan och hyllorna var någorlunda tomma men jag plockade vad jag skulle ha och gick direkt fram till kassören. Gick på max 3 minuter! =D

Sedan hem för att äta lite mat och baka lite marsipan. Sedan slog jag in mammas och pappas present, det stooora paketet som inte ett papper räckte till.. Undra vad de kan vara för nått?? =D

Och nu sitter jag här, utan snö och inte så mycket julkänsla heller. Har köpt tågbiljetter för att åka ner till min Robin på torsdag. Vi har nu faktiskt inte träffats på 16 dagar eller nått så ska bli mysigt! =)

Har hunnit kolla på en film också, "the flight before christmas", så mysigt med tecknade filmer på julen och nu tänkte jag gå och lägga mig och läsa min nya bok "Mina hemligheter" av Sophie Kinsella.



* God Jul *

0 Kommentarer till "23 december - dagen före dopparedan"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!