Vill bort!!

Jag undrar ibland om Sverige ens har nått annat väder än regn.. Vareviga dag är himlen grå och regndroppar faller. Så jävla tråkigt!! Då blir jag bara ännu mer sugen på att bara dra här ifrån, bort från allt!

Jag håller på och försöker hitta en lägenhet nu. Har fått nog av att bo hemma. Men det är ju så jävla svårt. Jag har bara stått i bostadskön 1½ år, hur kommer jag få en bostad på den kötiden liksom? Andrahandskontrakt, finns inte många, mest folk som hyr ut ett rum men jag vill inte ha ett rum, jag vill ha en egen lägenhet. Någon som har något tips??
2 Kommentarer till "Vill bort!!"
Postat av: anneli

jag vill också bara komma bort från sveriges trista väder! ;o

URL: http://annelilinder.blogg.se/
Datum: 2008-08-18 / Klockan: 16:36:26
Postat av: Plinnie

Kan du? Jag kan inte se :/ Står bara att videon inte är tillgänglig längre :(



Lägenhet? Ha. Andrahand eller att köpa är väl det som går att fixa lättast just nu. Eller så får du förstahand i typ tensta, rinkeby, rågsved osv.. ;D

URL: http://plinnen.blogspot.com
Datum: 2008-08-18 / Klockan: 22:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!