Vadå va nu?

Blockad? Nej. Raderad! Jag vet att det är för ditt eget bästa.. Men att bli raderad var hårt att se och jag kan inte riktigt få det ur mina tankar..
Kanske är för att jag är på nått slags känsligt humör eller för att jag fortfarande inte vill att det ska vara så här.. Jag har många gånger funderat på om jag gjort rätt eller om jag gör rätt och det jobbigaste av allt är att jag alltid kommer att undra. Men det var du som sa att om vi är de rätta för varandra så skulle vi htta tillbaka till varandra någongång i framtiden, vare sig nya partners eller inte..

Ni får inte tro att jag börjar ångra mig med Robin eller nått för det gör jag verkligen inte!! Jag tycker så otroligt mycket om honom och saknar honom fruktansvärt mycket. Men tankarna är alltid det sista man släpper, sådant är livet tyvärr..

2 Kommentarer till "Vadå va nu?"
Postat av: Anonym

vafan är felet på dig? det kan ju inte finnas nått innanför pannbenet på dig!!


Datum: 2008-08-21 / Klockan: 12:26:32
Postat av: Lillknoddan

Svar till anonym: Jo jag tror det finns FÖR mkt och att det orsakar pannkaka. Men det är absolut inget fel på mig, jag vet fler som tänkt som jag.


Datum: 2008-08-21 / Klockan: 17:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!