Skit vare med den saken

Vet ni, i söndags var jag på min första cheerleading match. Brommapojkarna mot Quiding eller nått hette dom och jag stod där tillsammans med endast 4 tjejer i våra tjusiga korta, svart kjolar med röda och vita ränder längst ner och våra svarta och röda pompoms! ;p Låter inte det riktigt hett? haha!
Jag vet att jag är ganska mycket äldre än några i gruppen, men jag är liten och gillar kompinationen dans och "gymnastik". Men när allt var slut så stod vi och väntade på en av tjejernas (Ofelia) mamma. När hon kommer dit känner jag igen henne väldigt mycket... DET VAR MIN FÖRSTA LÄRARE SOM TOG FÖRÄLDRALEDIGT FÖR ATT FÖDA OFELIA NÄR JAG GICK I ETTAN!! DÅ kände jag mig RIKGTIGT gammal!! haha, höll nästan på att dö av skratt! haha! Tur att jag är så liten då så ingen annan märker av det! :D

Igår var jag först efter jobbet och hälsade på på min förra arbetsplats och ungarna bara FLÖG på mig! Så jävla söta, ni skulle bara veta!
Sen åkte jag hem och hämtade en tröja som jag äntligen har insett att det behövs förnyas då den har blivit 1990-talets mode magtröja. Min Hammarbytröja, dags för DERBY!
Tillsammans med Hannar, Maria och Patrik så trallade vi in på Råsunda för att se skandalderbyt som alla kan läsa om på aftonbladet. När allt blåstes av trodde inte vi att det skulle sättas igång igen och vi drog där ifrån och fick höra väl ute att matchen återigen drar igång och att Hammarby DESSUTOM gör MÅL! Sulan gör mål, sitt första mål ever i allsvenskan och dessutom med vänstern rätt in i krysset när han är högerfotat.. Snacka om miss och att jag blev förbannad...

Idag har jag jobbat och när jag slutade jobba var det dags att fortsätta men med att pyssla och fixa inne på avdelningen. det blev nog riktigt bra till slut, hoppas bara alla andra gillar det!
Men nu är det dags för mig att pallra mig till sängen och slå en pling till Robin innan mina ögon går i kors!

Natti!
0 Kommentarer till "Skit vare med den saken"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!