Jag och Robin

Okej nu är det ju väldigt länge sen jag skrev nått riktigt vettigt eller vad man ska säga. Många av mina vänner undrar varför jag inte skriver, till och med min mamma undrar varför jag uppdaterar så dåligt.
Det är så otroligt mycket som har hänt den senaste tiden känns det som. Men vi kan ju börja strax innan vecka 30. Som ni vet, träffade jag Robin på midsommar och hade så sjukt kul med honom, det var som att vi hade känt varandra hur länge som helst. Livet gick vidare och vi hade lite kontakt då och då och sedan kom festen hos Tilda, roadtrip och när jag äntligen kom hem så pratade vi ganska mycket och hade ju då träffats första dagen på roadtripen.
Robin hade ett förhållande som tydligen var kasst och mer kompiskänslor och en dag tog det slut. Måndagen vecka 30 så skulle han komma och hälsa på mig och shoppa lite och ha kul. Vi hade SVINKUL och en helt UNDERBAR tid asså! det klickade så jävla fort. Han betedde sig som min drömprins och jag har blivit behandlad som en dyrbar diamant. Så fin kille, har nog aldrig träffat bättre!
Fredagen den 25e åkte vi ner till hans hemstad och där har jag varit och bara myyyst och haft det helt underbart med min nya pojkvän!

I söndags åkte jag hem och alltså ifrån Robin och det var riktigt jävla hårt. Jag ville inte. Hade tårarna i ögonen och även rinnandes ner för kinden när han ått ifrån mig. Jag ville inte alls åka hem och nu saknar jag honom väldigt!

I måndags började jag att jobba. Har arbetat och stått i med att rensa heela avdelningen och den är ännu inte klar på långa vägar känns det som. Men den här terminen tror jag kommer bli superbra! Speciellt om underbaringen kommer upp imorgon och kan hjälpa till med våran hall! =D
Jag kommer dessutom verkligen vara en av deras pedagoger och ha ansvarsbarn och så vidare, äntligen få vara en riktig del av en avdelning.

Jag är så jäkla glad att jag träffat Robin, han är helt underbar och verkligen perfekt för mig. Han gör mig riktigt lycklig och jag är riktigt sååå kär. Äntligen får jag vara glad igen!
Tack för att du finns min sötnos ♥



   

1 Kommentarer till "Jag och Robin"
Postat av: Anonym

Får ta och säga grattis till pojkvännen och jobbet =) hoppas du har det bra


Datum: 2008-08-12 / Klockan: 16:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!