Helg igen

Fredag - Arbetade 08.15-16.30, vilken dag! Huvudet alldeles tungt. Tanken med denna fredag var en black and white night ägnad för hardstyle på Göta Källare men eftersom det bara var jag och Robin som ville dit så det blev istället att leta skor och kolla på bio i Kista med några stycken istället.. =P
Visserligen såg vi en asrolig film, Get smart, och jag höll på och skratta ihjäl mig! Haha! Gå och se den säger jag bara!! Sen köpta Robin Tekken 5 som vi spelade när vi kom hem och jag slog honom hårt! ;P

Lördag - Upp tidigt för att åka iväg till Street Car Festen i Barkarby och titta på blingbling bilar och konbana. Rätt läckra bilar där asså! Åkte hem vid 3 för att göra oss klara för NRJ in the park och några öl/cider efteråt. Grymma artister som gjorde en riktigt bra show måste jag säga. Jag gillade det verkligen!
Tog den långsamma nattbussen hem från stan och sov det mesta av tiden, superskönt!

Söndag - Upp vid 11 för att städa lite i mitt rum och Robin packade ihop sina saker. Dags för honom att åka hem igen, tråkigt.. Efter en svår lämning vid tågstationen så åkte jag till småbarnens träning på cheerleading för att hjälpa till och sedan var det dags för min egen träning. Skönt att få sträcka på sig vill jag lova! Tänk så skönt det ska bli att komma igång med allt annat sen också!

Och nu sitter jag här med stor längtan om att flytta hemifrån och resa jorden runt. Någon som hänger på?

       

Du är så söt när du sover på bussen, Hanna! ;P
3 Kommentarer till "Helg igen"
Postat av: H

Men för FAN emelie! Det där va INTE kul! :P


Datum: 2008-09-01 / Klockan: 18:27:44
Postat av: Anonym

Svar till Hanna: Du är ju skitsnygg!! =D


Datum: 2008-09-01 / Klockan: 21:55:44
Postat av: Tilda

Hanna <3

URL: http://tildiewildie.blogg.se/
Datum: 2008-09-01 / Klockan: 22:21:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!