snart börjar allvaret!

Nu har jag och Tilda kryssat i och imorgon lämnar vi in en lapp om vilka träningspass vi ska gå på! Wiie! Äntligen ska vi komma igång och träna på riktigt och verkligen göra det och också OCH det är ut på ön!
Det kommer bli super! ;P

Kommer bli så slim!

När vi börjar träna gäller:

-
Inget feströkande
- Dra ner på alkoholen
- Inget småätande
- Nyttigare måltider (ibland iaf haha!)

Min vecka kommer se ut:

- Måndag Pilates
- Tisdag Box30
- Torsdag Toning
- Söndag Cheerleading

Ibland kommer det dessutom hända att jag har Cheerleadingmatch och kommer då ha träning och dansa och greja den dagen också. Jag hoppas det blir roligt!

0 Kommentarer till "snart börjar allvaret!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!