Bilder från helgen

 

På väg hem till Tilda förra torsdagen satt vi och pratade om färgblindhet och om hur de människorna såg på oss. Jag kom med ett exempel att dom kanske såg oss som när vi tar kort med effekten negativ. Då blev vi självklart tvugna att se hur vi såg ut isf. Resultatet blev ju gräsligt så jag skickade bilden till Robin och frågade om det var så han ser mig men tack och lov så var det inte så jag såg ut i hans ögon! Haha!

  

På fredagen efter jobbet åkte jag och Tilda till Linn och firade hennes födelsedag med kräftskiva för oss tre men jag som inte ens äter kräftor fick äta potatissallad och rostbiff, mycket gott.

    

På lördagen var det bröllop och barnvaktstider och så här tjusiga var jag och Sandra då! Jag tycker jag höll mig riktigt fräsch för att ha sovit endast 6 timmar och druckit massa alkohol dagen innan! =D

0 Kommentarer till "Bilder från helgen"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!