Akuten

Då har man varit på akuten med Tilda idag, resultatet blev bihåleinflammation och en extra resa till Kisa där det typ enda apoteket var öppet. Sen blev det köttbullar och mos på Rasmus grill i bromma och han som gjorde maten var tvungen att gå ut och titta på menyn för att se hur många extra köttullar, extra köttbullar var, så länge hade han jobbat där sa han! ;P

Tredje dagen i rad som jag kommer hem någon timme innan det är sängdags för mig. Imorgon ska jag vara barnvakt så kommer inte då heller direkt hem. På fredag vet jag inte hur det blir längre för jag, Tilda och Robin skulle på black and white-night på Gk:s då men Tilda käkar pencilin så inge sköj för henne. Så ja vi får väl se dårå.

Jag har även äntligen fått min gamla samhällskunskapsbok såld idag, Wiiiie! Äntligen! ;P Slipper man se den skiten! Haha!

1 Kommentarer till "Akuten"
Postat av: Tilda

Han sa, att det va så länge sen han gjorde den menyn, inte att han jobbat där så länge (kort) tid att han inte visste hur den såg ut :S Du virrar bort sker hit o dit i din blogg duh!

URL: http://tildiewildie.blogg.se/
Datum: 2008-08-28 / Klockan: 17:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!