Valborg - ännu en högtid att skylla sin fylla på

Så sa Dennis förra året och ändå var vi alla lika dyngraka på kvällen. En förfest hos Sofie och Liza, fullt med folk, sen drog vi till tivolit som var annordnat. Svinkul!
Denna valborg kommer nog inte vara lika rolig men förhoppningsvis blir den iaf lyckad. Men som sagt, Valborg är bara ännu en högtid att skylla sin fylla på...

Jag är ledig idag och ja har man hund blir man väckt tidigt. Ronja väckte mig 08.15 och ville ut på promenad. Jag som inte är så pigg på morgonen, klär på mig går ut som ett yrväder och vet knappt vad vänster och höger är. Vi tar en sväng och går sedan tillbaka, och ni ligger hon och sover i mitt knä.. Funderar på att sova lite till jag med men då går dagen åt till att sova istället för att plugga som jag egentligen MÅSTE! Ush ush.. Vad gör man inte för livet?

Nej nu är det dags för frukost! Mums!
God morgon på er!
0 Kommentarer till "Valborg - ännu en högtid att skylla sin fylla på"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!