Ung mamma

Jag har funderat en del och sett en del och det är mycket runt omkring om att vara ung mamma. Jag har en kompis som är pappa sen 3 månader, jag har en kompis kompis som är mamma sen 1 månad, jag har en kompis som kanske ligger på BB och föder just nu - annars är hon höggravid och har gått ca 10 dagar över tiden, jag har en gammal klasskompis (den första killen jag hånglade med) som tydligen ska bli pappa om 5 månader eller nått.
Jag har läs en hel del bloggar om att vara ung mamma, sett en hel del bilder och kommit fram till att om jag får fast jobb, en lägenhet och en pojkvän så gör det inte mej nått med en liten bebis i förhållandet.
Finns egentligen mycket jag skulle vilja göra men jag har ett långt liv framför mig och jag som ganska precis blivit singel, kommer nog inte skaffa pojkvän än på ett tag, men när det väl händer, då kanske det är min tur.. =)

Nu ska jag sova och jag hoppas jag klarar mig från mardrömmar från det jag fått veta idag...
God natt ♥

image237
1 Kommentarer till "Ung mamma"
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Jag var tvungen att läsa inlägget för rubriken. Jag uppfatatde det bara som positivt från dig, och det är härligt. Viserligen ser ja mig själv inte om en vanlig "ungmamma" fast jag är det, men ändå.

URL: http://TUMADRE.blogg.se
Datum: 2008-04-20 / Klockan: 22:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!