The O.C - bästa klippen



Det finns inget bättre slut än detta! Jag har aldrig gråtit så mycket till en tv-serie som jag gjorde vid detta slut! Och jag gråter verkligen lika mycket varje gång jag ser det, trots att jag kan ha sett det ungefär 30 ggr!
Om ni kommer på nått sorgligare slut så berätta för mig!

 

Det finns inget klipp som jag ryser mer till! Allt är passande! Skådespelarna visar känslorna perfekt, de sorgsna ögonen, rädslan, allt är så perfekt! Det som gör pricken över I:et är musiken! Bäst asså!



Den bästa kyssen EVER!! Finns ingen mer romantisk kyss än denna och jag blir så förälskad varje gång jag ser den! Tänk om jag fick vara med om den! ♥♥



Den här scenen skulle jag själv vilja uppleva! Tänk den kille ställer sig på en bardisk för att visa sin kärlek och kyssa mig mitt framför alla! DÅ har jag hittat den rätta! ME love!!



Romantik.. JAG älskar romantik så det skriker om det! DETTA.. är sååå romantiskt gjort! Men bara så tråkigt att han gör så mot henne! =( Jag GRÅTER!
1 Kommentarer till "The O.C - bästa klippen"
Postat av: Petra

Hej!
Vill du veta vad amerikanerna har "koll på" så kolla gärna på min blogg. :)

URL: http://www.petra79.blogg.se
Datum: 2008-04-29 / Klockan: 18:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!