Strunt samma, är så trött på de här!

Nu struntar jag i att jag faktiskt har en del jag inte har skrivit en som jag lovat, det handlar lite om att jag var sjuk i tisdags för att jag hade JÄTTEONT i magen, Tilda trodde jag ljög och var bakis men nu för tiden berättar min bil mina lögner och jag körde ju hem från matchen så Tilda hade heeeelt fel! =D
Men under tiden jag var sjuk så tittade jag självklart på film och det blev tre stycken till och med så ska skriva tre recensioner till när jag orkar, inte just nu alltså.. =P
Hela veckan har handlat om att jag jobbat, kommit hem, försökt läsa i min pluggbok men somnat efter 3 rader, sovit 2 timmar, ätit mat och sedan satt mig här och försökt skriva mitt arbete. Denna vecka handlar det om första och andra världskriget - vilket förklarar varför jag har det så svårt denna vecka.. Historia har ALLTID gått in i mitt ena öra och ut genom det andra lika fort! Hanna och jag kom fram till att om jag läser det 2 gånger till (då blir det så att jag läst om dessa krig 5 ggr) så kanske nått har fastat på hjärnan för nu när jag läser så känner jag igen en del! Haha!
Pratade lite med Dennis om valborg då jag funderar på att åka till norrköping under den helgen men mamma skulle vilja att jag tar hand om Ronja då hon är borta så försökte övertala honom att jag skulle få ta med henne och hon skulle få bo där också, skulle faktiskt vara väldigt mysigt och roligt! =)
Fick förresten jobb en vecka framåt också, samma förskola, samma avdelning och samma tider! Toppen sa banken.. =p
Sen så längtar jag bara såååå mkt till sommaren och allt vi ska göra då! Några vill ta en sista minuten, några vill på roadtrip och jag vill självklart både och! Haha! Får se vart pengarna räcker ;P
Snart är det den 26e april också och jag och Tilda ska på idoluttagningen, tilda är tydligen jättenervös men hon har bestämt sig att hon ska verkligen göra det nu iaf! Perfekt, då slipper jag stå med henne i den långa kön och hon backar ur.. ;P

God natt alla sötnosar!
image215
2 Kommentarer till "Strunt samma, är så trött på de här!"
Postat av: Tobbe

Kanske Möja på Midsommar också?


Datum: 2008-04-17 / Klockan: 23:06:00
Postat av: Lillknoddan

Aa för fan, ska du med? ;)

URL: http://lillknoddan.blogg.se
Datum: 2008-04-18 / Klockan: 06:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!