Städdag igen...

God morgon allihopa! Jag har visserligen varit vaken sen 09.20 ungefär men iaf.. ;P
Jag har redan hunnit länsa Dennis kylskåp på frukost som blev en stor smörgås med smör, ost, nån rökt köttbit och gurka och sedan juice till de. Gott! Kanske låter ganska lite men smörgåsen var väldigt stor faktiskt! Vad brukar ni äta till frukost?
Jag fick feedbacken från min lärare i Samhälle B idag och det var inte det bästa för jag har bytt plats på de två valsystem som man skulle argumentera för vilken man tyckte bäst om. Då hade jag sagt att jag valt majoritetsvalsystemet men argumenterat för det proportionella valsystemet, vilket inte var så bra men jag fick göra om det och lämna in på nytt så jag ändrade i texten så det blev rätt och lämnade in igen så jag hoppas att det blir på VN-nivå iaf nu! (VN-nivå = högsta nivå som MVG).
Nu ska jag sätta igång och damma i Dennis lägenhet, har redan plockan massa skräp och skit och ställt där det ska vara men de är så jäkla mycket damm! Märks att jag inte har bott här på ett tag! =D haha! Men det ska det bli ändring på och sedan ska jag laga en god Pastasallad till middag! Ska dessutom försöka hinna ner på stan och sola och försöka plugga en del också, men redan imorgon åker jag ju hem igen.. =( Men som sagt, måste ju hem till dansen!
Stäääääda here I come!
1 Kommentarer till "Städdag igen..."
Postat av: Sanna

Söt blogg du har :)
Lycka till med städningen, skönt när det är klart sen.

URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Datum: 2008-04-09 / Klockan: 11:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!