Sommar underbara sommarplanering!

Som jag har pratat om så ska vi ju åka på roadtrip i sommar jag och några tjejer! För att kunna åka på roadtrip måste man ha pengar och för att kunna ha pengar så måste man kunna spara om man inte tjänar 70 000 på sin blogg... Kanske ska börja försöka! Haha!

Tilda satt på vilan häromdagen och började planera vår resa för i sommar. Vi har fyra veckor på oss att göra allt. Vecka 28, 29, 30 och 31. Tilda ska till Danmark med sin familj v,30 så vi valde att lägga roadtripen ddom två första veckorna. Så här skulle det se ut:

5e Juli - Gröna Lund
6e - Göteborg
7e - Liseberg
8e - Halmstad
10e - Danmark
11e - Tivoli
13e - Malmö
15e - Öland/Gotland
18-19 - Stockholm


Wiiie så roligt det låter! =D och som ni kanske ser så är det ett tivolimaraton som åtminstone jag och Tilda ska ha, dom andra får väl hänga på om dom vill.. Vi längtar sååå mycket!
Dessutom så kommer Fia och Minna ha semester v. 30-32 så v. 31 ska vi ta en sista minuten någonstans! En super sommar så nu JÄVLAR ska jag spara pengar!! Önska mig lycka till! ;P

image261
0 Kommentarer till "Sommar underbara sommarplanering!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!