Shoppingtime på stan!

Imorgon slutar jag så tidigt som TVÅ! Så jävla skönt ska jag säga er. Jag måste leta fram mina solbrillor som helt plötsligt är bort.. Syster yster kanske är tjyven... Får helt enkelt gå på skattjakt sen!

Det viktigaste inköpet imorgon är faktiskt ett par tygskor från Keds som jag gick redan förra året och funderade på att köpa men då var jag så nere i Lacost tygskor som jag alltså för två år sen hade ett par som jag råkade förstöra som var mina älsklingsskor! Så nu hoppas jag att dessa skor kan bli lika älskade av mig själv.
Det svåra är om jag vågar köpa vita skor.. Det var nämligen de jag gjorde med Lacostskorna och det första jag gör 2 dagar efter shoppingen, är att trampa ner i en lerpöl.. Den skon blev aldrig helt vit igen... =(

image262

Men sen så hittade jag även ett par till skor från Keds som jag nog vill köpa, är bara rädd att jag inte kommer kunna köpa dom nästa månad om jag nu ska spara en del den här månaden! Men dom är jättesöta tycker jag och lite svårare att smutsa ner! ;P

image263

Till sist så ska jag köpa lösögonfransar till utgången på lördag. Verkar inte bli någon studentskiva tyvärr men utgång kan jag nog garantera, de är ju ändå löningshelg! Men inte nog med att jag ska köpa lösögonfransar.. jag funderar på att beställa ett par färgade, bruna, linser från www.fargadelinser.se då jag verkligen ÄLSKAR bruna ögon! Det är så fint tycker jag och skulle verkligen själv vilja ha ett par, men är man inte född med det så får man till andra metoder. Och det är alltså inte meningen att jag ska ha dom hela tiden utan när jag vill ha något extra.

image264 image265

Nu ska jag sova och vakna upp med pengar på kontot så skönt! Jag älskar fredagar, speciellt när det är den 25e!

God Natt ♥
0 Kommentarer till "Shoppingtime på stan!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!