Ojoj OJ!

Emelie är hemma! Japp! Tro det eller ej men jag är hemma på en fredag! Det händer absolut inte ofta, men jag är inte klar med mitt arbete och jag mår ju som sagt inte så bra, även om iprenen jag tog för några timmar sen har hjälpt en del, och sen så ska jag ju faktiskt ut imorgon och fotboll på måndag så jag får nog ta och nöja mig med de.. ;P Jag ska nog bara göra klart mitt arbete och sedan krypa ner i min säng och sätta på en härlig film! Har några stycken som jag inte sätt ännu som kan vara riktigt bra.
"Blonde Ambition" är mitt senaste fynd och den låter riktigt tjejig så blir nog den eller "Wimbledon".

 VS

Vilken tycker du jag ska se?

0 Kommentarer till "Ojoj OJ!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!