Lördag och Söndag i Norrköping

Lördagen fortsatte med att jag åkte till Dennis, pratade med honom om hur allt hade blivit fel och jag hade blivit känsligt men när jag åkte därifrån kändes allt bra igen och vi var vänner igen.
Då åkte jag hem till Sara och gjorde mig i ordning på den snabbaste tiden någonsin tror jag, berodde nog visserligen på att jag redan visste vad ¨jag skulle ha på mej! =D
Sen stacka jag och hämtade Fia, Minna, Tobbe och Emil och så gav vi oss iväg hem till Liza. Där förfestade vi och träffade massa andra som skulle med och fira TildieWildie! Eftersom klockan var så pass mkt var det bara att ösa i sig óch då blev man perfekt fulls tills vi kom till krogen. Jag kan även nämna att denna kväll stannade Dennis hemma vilket kändes rätt så bra, man slipper känna detta ständiga omedvetna letandet efter honom och bara slappna av! Väl på nere på Otten så hade vi sjukt roligt och tiden gick fortare än aldrig förr, visserligen för att man skulle ställa om klockan och dom då stänger en timme tidigare, men vi ägde dansgolvet och jag lovar att vi tog upp halva dansgolvet hela gänget! Och så klart var vi på schlagergolvet! ;P
När vi kommer ut från Otten ringde jag Jonte för jag tyckte att vi skulle dit och våldgästa, men efter att ha ringt ungefär 10 ggr så ringde jag till Bempa istället men han svarade inte och svarar han inte på första, då kommer han aldrig svara så jag struntade i de. Medan jag hade försökt ringa Jonte och Bempa hade tobbe fia och Minna börjat snacka med några killar som ville ha med oss alla på efterfest. Tobbe vägrade då han ville upp tidigt för att dra till matchen som skulle vara på söndagen, men jag fia och minna drog med dom till Sthlms rondellen. I början var allt lite stelt men när vi kom in på musik och vi kom fram till att två av dom hade varit på alla dessa "hardstyle-fester" som exempel Sensation och Qlimax, som jag och Fia vill iväg på, så blev detta ett stort ämne. Dessutom var det riktigt skön hardstylemusik i bakgrunden och en dvd med tiesto spelades på projektorskärmen. Men till slut blev jag och en av killarna väldigt hungriga och fick för oss att laga mat men han vi var hos hade inget vi ville ha så vi två drog hem till honom 100 meter bort typ och lagade spagetti med klippt korv! Haha! Påhitt från min mormor, säkert fler som gör men verkar inte vara ngn som hört uttrycket 'Klippt korv'.
Tanken var att vi skulle gå tillbaka till efterfesten och dom andra men smart som jag är lyckas jag somna på sängen medan han står och diskade undan lite! Vaknar ca 1 tim och 15 min senare och han ligger på andra sidan dubbelsängen och sover. Telefonen ringer och jag pratar lite med fia och då hade dom precis dragit från efterfesten. Kan göra er medvetna om att klockan då var 10.18! Dötrött ringer jag en taxi, är snäll och väcker honom och säger att jag ska dra och åker hem till Sara som heller inte kommit hem än.
Jag lägger mej i sängen och försöker somna om men precis när jag somnade (45 min senare egentligen men kändes inte så!) ringde klockan och jag var tvungen att gå upp då jag lovat tilda att köra hem vid 2 och det kände jag att jag var nykter nog att göra.
Vi hade en jätterolig resa hem faktiskt och det vara bara vägen från Tilda hem till mig som var lite jobbig, då blev jag ju själv men höll mig vaken med hjälp av musiken! =D Vad skulle vi göra utan musik??? =P

Jag har haft en underbart sjukt rolig helg som jag verkligen vill göra om och det ganska snart!!!

                   

1 Kommentarer till "Lördag och Söndag i Norrköping"
Postat av: Fia

Haha, jadu! Det blev sjuukt sent, men det va så värt det ;D


Datum: 2008-04-07 / Klockan: 22:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!