Lördag och den bästa lagfesten!

Jag kom iväg till stan och mötte Tilda, efter ett tag så kom hon på att "Ja! Jag vill nog också följa med ikväll!" så fixade med biljett o allt till henne och fick sedan stressa hem till henne för att hon skulle ta en snabb dusch sa hon. En timme senare åker vi från henne och då är klockan kvart i 5 och jag skulle åka till vår förfest redan klockan 6. Färden från Tilda till mig tar ca 40 minuter så jag var liiiiiite stressad! =P När vi väl kom hem till mej så hade jag iaf ringt mamma och sagt åt henne att laga mat så klockan 7 kom vi iväg hemifrån mej! haha!
Väl hos Emma har Hanna inte sminkat sig och Emma står i morgonrock och har bara duschat! Så det blev rätt så stressigt för dom med! Till slut efter mycket prat om vilke buss vi faktiskt skulle ta så kom vi iväg 9.40 och på bussen så möter vi såklart gamla paralellklasskompisar jag inte sett på jättelänge! Hur kul som helst, och det blev ju bara bättre när vi väl kom dit! Massa underbara gamla vänner som jag inte sett på flera månader o vissa på år!
Det var så jävla kul asså! Jag har inte sett så mycket folk på Kitten förut och sen att de är massa man känner, bra musik, allt var roligt! Det går inte att förklara! Tack för en underbar kväll!

  
Jag kan ju säga att jag inte riktigt vet vad jag gör på bilderna! =P

0 Kommentarer till "Lördag och den bästa lagfesten!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!