Just idag är jag stark, just idag mår jag bra!

Städandet blev lyckat, det var precis så jag hann städa klart, duscha, klä på mig, sminka mig lite och fixa pastasalladen tills Dennis kom hem från jobbet. Däremot så blev min pastasallad lite överdriven då den räcker till ett helt fotbollslag tyckte han! Haha!
Däremot så var han vädigt glad över hur fint jag hade gjort det och sa att "det luktar väldigt gott" och "så här rent har det inte varit på länge!". Det kändes väldigt skönt! Men sen så gick han omkring och kände sig tvungen att hitta nått jag hade gjort fel när han såg hur bra jag hade gjort allt! Han är lite rolig den där pricken! ;P

Nu är han och hjälper sin syster att handla lite saker tills dess att hon och hennes kille ska renovera deras nya lägenhet och jag ska försöka plugga lite inför uppgift 3, bara det att på andra sidan gatan står nån stor grävskopa eller nått och låter som ett jag vet inte vad så hela vardagsrummet vibrerar! Väldigt irriterande så jag kan inte riktigt koncentrera mig.. =( Kanske får ta och sitta hemma på fredag och göra mitt arbete i alla fall då.. Lika bra eftersom min bank snart säger upp sig! Haha! Och på lördag ska jag ju på några vänners lagfest, hoppas de blir kul!

Peace!

image191
0 Kommentarer till "Just idag är jag stark, just idag mår jag bra!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!