Jag vill ha vingar!

Det gick riktigt bra att öppna igår men de är mycket mer tekniskt som ska ordnas på den här förskolan! Haha! Är lite nervös för imorgon ska jag göra det helt själ.. Men ja skulle jag inte komma ihåg nått så kommer min arbetskamrat klockan 7 och då kan vi gå igenom det igen, är inte så många barn där iaf. Känns skönt.

Ringde Fia när jag hade slutat och vi bestämde oss för att gå ut och äta i solen så jag åkte mot stan och ställe bilen i bromma. Fick stå i 20 minuter och vänta på en tunnelbana som skulle komma om en minut så jag gav upp och gick tillbaka till bilen för att åka till gröndal och ställa bilen där. Kommer bara till rondellen där det är tjocksmockt med bilar så jag bestämmer mig för att åka mot Sundbyberg istället.. Satte på radion och lyssnade på trafikinformationen som inte alls var bra.. Essingen hade varit avstängd i 3 timmar och skulle vara det yttligre en tid och detta skapade TRAFIKKAOS i hela stan! Dessutom hade en lastbil kört in i en viadukt på tunnelbanan så den körde bara ett spår då det andra var skadat! SJUKT jobbigt! Så där satt jag, i bilkö och det tog mej 1½ timme från bromma till sundbyberg!!! Jag vill ha vingar!

Äntligen framme så går jag och fia en sväng för att hitta en restaurang med uteservering i solen med tak på då Fia är skraj för alla måsskitar på torget i medis! ;P
Vi hamnade inne på nån restaurang som hade jättegod mat och den satt verkligen fint för vi va superhungriga! Vi bestämde att jag skulle sova hos henne så jag kunde ta nån cider att dricka. Gott!
Sen gick vi till Gröne Jägaren och tittade på matchen mellan Hammarby och Elfsborg, riktigt tråkig match faktiskt. Jonas kom dit och honom har vi inte träffat på ett tag så det var ritkigt roligt! Sen kom även minna och vi blev ett helt gäng. När matchen var slut kom ett rosförsäljare med en ros till mig och där satt en kille som gett den till mig! Åh jag älskar roser! De är så fint! ♥ De fick min olyckliga dag att lysa!

Till slut efter mycke tjat gick jag och Jonas hem till Fia och la oss medan Fia, minna och nån Stefan gick vidare en stund. Sen om Fia hem och skulle klämma ner sig i mitten av hennes säng! Haha!
Gick upp klockan 5 imorse för att verkligen hinna med pendeln som gick 06.04, men fan heller att jag hann med den så jag kom en kvart försent till jobbet!!!
Jag tror, trots det fina vädret, att detta är min otursvecka...

Hoppas jag ser ljuset i lönen jag får imorgon!

image258
0 Kommentarer till "Jag vill ha vingar!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!