Jag ska klippa mig men behöver råd!

Jag har nu bestämt mig för att klippa mig igen, det är faktiskt dags och mitt hår börjar bli alldeles för långt igen, kanske inte om man ska jämför med vad jag hade innan men iaf! ;P
Jag har nu ungefär axellångt hår, eftersom det är långt är det kanske 3 cm under axlarna och jag funderar på att klippa mig till hakan ungefär.. Jag har hittat en bild på Paris Hilton som har till hakan och en bild på Carolina Gynning som har nått mitt emellan hakan och axlarna.
Då undrar jag, vilket tycker ni att jag ska satsa på??? Hjälp mig nu!

image205


image206


Så här långt hår hade jag innan jag klippte mig till axlarna i september 07, de va en del som åkte av! ;P

image207
4 Kommentarer till "Jag ska klippa mig men behöver råd!"
Postat av: Lillknoddan

Haha så liten du ser ut Maria, de såg jag nu lite så där efter! ;P

URL: http://lillknoddan.blogg.se
Datum: 2008-04-11 / Klockan: 23:33:44
Postat av: Hanna

hahaha maria... hahahaha


Datum: 2008-04-12 / Klockan: 12:22:30
Postat av: Anonym

öööö.. va fan gör jag? och vad fan har jag på huvudet? och när fan va det där?!
haha måste ju vart skitlänge sen :P hahahahah


Datum: 2008-04-13 / Klockan: 23:37:08
Postat av: Lillknoddan

De va vår första tjejmiddag hemma hos Hanna, tjejmiddag med Anders och Joel! :D

URL: http://lillknoddan.blogg.se
Datum: 2008-04-14 / Klockan: 07:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!