Jag ska bli tjockis!

Om livet ändå vore så enkelt! Jag vill vara jättesmal och spinkig, helst av allt skulle jag vilja vara lite längre än vad jag är också.. Men samtidigt skulle jag vilja kunna äta så mycket gott! Har idag mumsat i mig lite godis på vägen ner till Norrköping och väl här nere har jag ätit mat och sedan massa gurka med dipp och lite mer godis, chipsen lät jag faktiskt bli för det var inte mina favoriter direkt! ;P
Tills imorgon har jag lovat Dennis att hinna med och städa ordentligt i hans lägenhet och dessutom laga mat. På det ska jag även hinna med att plugga men jag hoppas att det går bra. Tänkte försöka hinna ner på stan och sola också, det var ett tag sen och jag har ju faktiskt ett solkort på sol och motion här i stan! =P
Ska snart gå och sova, är faktiskt trots min rastlösa natt väldigt trött. det är faktiskt väldigt tråkigt att jag snart åker hem igen men jag måste hem till dansen, kan inte missa den, vi ligger så himlands mycket efter och dessutom så ska jag och ´Myh hitta på egen korreografi till början av dansen. Det vill man inte missa! ;p

God Natt allihopa!

(En liten gissningslek - de som inte vet min exakta längd kan ju skriva och gissa hur lång jag är när jag säger att jag är kort! Lycka till!)

image190 ♥
Me love!
1 Kommentarer till "Jag ska bli tjockis!"
Postat av: emmy

du kan få lite fett av mig ;)

URL: http://www.metrobloggen.se/stockholmsliv
Datum: 2008-04-09 / Klockan: 18:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!