Jag har verkligen tappat min hjärna någonstans på vägen..

Kommer till jobbet i morse.. Var inte så roligt för det första jag möts av är "mattanten", jag hade glömt att stoppa undan brödet!! Hon var INTE glad över de för det var ju bara att kasta skiten.. Går in på avdelningen, där möter jag Tildas mamma som jag jobbar med som i smyg berättar för mig att jag glömt att typ stänga av kaffebryggaren eller nått, förstod inte riktigt vad hon sa, men sjukt pinsamt så jag kände bara att jag ville gå under jorden! Sen har jag jobbat 8.15-16.45 och de är i princip ingen som pratar med mej när Tildas mamma gått hem, så när hon gick halv 3 så har jag inte haft speciellt roligt.. Dessutom upptäckte jag när jag kom hem att jag glömt min väska på jobbet - alltså inga bilder för kameran ligger i den, men som tur är så kommer jag åka dit imorgon då jag ska möta tilda på hennes rast, nu tar nämligen hon över min plats på jobbet och jag är ledig!

Tilda livade iaf upp min dag med att klara sitt teoriprov!!! Grattis gumman! Nu är det inte långt kvar!!!!

Jag är hungrig men orkar inte göra nån mat och vet inte när pappsen kommer hem, jag måste plugga men känner mig alldeles för trött, Ronja vill nog ut på promenad snart också men mina ben vill inte bära.. Nää de här är ingen rolig dag, kan det inte bara bli onsdag nu?
0 Kommentarer till "Jag har verkligen tappat min hjärna någonstans på vägen.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!