Helt vanlig söndag

Solen skiner inte, men det är ganksa varmt ute så jag har suttit och plockat ut massa dubbar ur 4 st däck som jag sedan ska sätta på bilen för jag har inga riktiga sommardäck! ;P
Tiden går så fort! Det är ju snart maj, det är knoppar på träden, blommorna blommar för fullt och snart är det semester och pengarna är slut. Snacka om det kommer bli en lugn månad! Jag ska iaf jobba denna månad så det är jag glad för men sen i juni, vad händer då!?

Nu ska jag städa mitt rum som ser ut som en JAG VET VERKLIGEN INTE VAD!! Man hittar ingenting! Behöver en karta tror jag! Haha! Sen ska jag faktiskt rensa min garderob och kanske försöka sälja några av mina kläder, har en del som jag knappt ens har använt! Vi får se vad jag kommer fram till.. =)

Hörs sen! ♥
0 Kommentarer till "Helt vanlig söndag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!