Helg nummer 1004

I fredags skyndade jag mig IGEN trots att jag sagt att jag ska skärpa mig med att skriva klart mitt arbete till skolan för att Tilda tvingade iväg mig och om inte vart än till Nivå 22! Jag kan ju nu nämna att jag försökt ta det lugnt hur många helger som helst men jag lyckas då aldrig, inte nästa helger och sedan var det valborg, men däremot har jag sagt att jag ska försöka sluta dricka efter nästa helg så vi får se! =D

Väl på Nivå var det fullt som alltid men eftersom jag och Tilda är två tjejer så fick vi plats bredvid några killar som hade två platser ENDAST till två tjejer! Haha!
Trevligt var det och jag och tilda pratade.... JOBB! Haha! Blir lätt så när man är arbetskamrater dessutom. ;P
När vi skulle gå från den sk. förfesten var det en JÄTTESÖT kille som började prata med oss och undrade vart vi skulle och sa att dom letade några som ville med på efterfest och verkligen pikade om att dom ville ha med oss men DUMMA som vi är, eller jag eftersom Tilda inte alls tyckte att denna supersöta kille var söt (vi har verkligen HELT olika smak!!!) så går vi till en efterfest med två vänner som jag träffat massa gånger förr och där vi ändå hade rätt tråkigt! Varför???? Jag hade kunnat haft värsta söta ragget nu ju!!! Kan ju även nämna att när vi satt inne på nivå fick rätt mkt ögonkontakt med denna underbart söta kille! Fick inte ens veta hans namn... =(
DUM DUM DUM DUM DUM DUM DUM DUM är jag!!!!

Halv 10 vaknar jag och Tilda och smiter iväg till Mc Donalds, väntar till klockan 10 för att upptäcka att min favorithamburgare är tillbaka, thank God for that! - McFeast JUNIOR!!! Bästa!
Sen bar det hem för att sova gott i två timmar tills Tilda ringer och säger åt mig att åka hem till henne och kolla på film och äta massa gott, vilket jag gjorde.

Somnade gott igen efter två filmer som jag heller inte orkar göra någon recension på så nu ligger jag efter med 5st! Ojoj, jag får skärpa mig.
UNDERBART väder idag så vi har solat och tränat Tilda inför Idol på lördag. Tyvärr så liknar jag en tomat nu. Jag valde även att visa mina matkunskaper med att grilla och bjuda mamma, pappa och syrran på en tjusig måltid! Årets första grillning ♥

Efter alla dessa bra saker som hänt och gjorts i helgen så fick jag höra en sak som jag trodde jag skulle kunna ta bra men som blev helt skit. Jag måste komma på nått att göra asså, måste komma på ett sätt att komma vidare i den här världen, i mitt liv. Känns som allt står stilla och även om jag gjort samma sak så känns hans värre.
Efter så lång tid, varför känns detta som ett stort jävla svek? Det är inget fel, ingen som gjort fel, ingen som gjort nått dumt men ändå har vi förlorat något stort... En kniv i mitt hjärta hoppas livet kan gå vidare snart.

One Way Ticet.

Hittade ett jobb på ams.se på en Pysslingförskola på södermalm precis bredvid min kompis, så det ska jag söka och på min meritlista så har jag jobbat på en pysslingförskola!!! Helt underbart så nu håller ni era tummar för mig!

  På Nivås tjejtoa, älskar deras blåa neonvägg! ;P

  Fyra stycken gurkor och 2 dippar, allt gick åt!

  Självklart har jag och Tilda skönaste stilen när vi solar ;P
3 Kommentarer till "Helg nummer 1004"
Postat av: Lexie

svar: jag har fått en gyllenbrun färg :D det är så jobbigt när man är röd :o hoppas det sjukner in fort :)

URL: http://musicofc.blogg.se
Datum: 2008-04-20 / Klockan: 22:02:35
Postat av: Sandra

Ser riktigt härligt ut!!
Snygg bikini;P


Datum: 2008-04-21 / Klockan: 18:21:25
Postat av: Lillknoddan

Snygg men inte lika snygga bikiniränder sen ska jag säga! ;P


Datum: 2008-04-21 / Klockan: 20:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!