Godmorgon, idag är det fredag!

God morgon allihopa! Hoppas ni har sovit gott! Jag vet inte ritkigt om jag har det för det känns som att jag har vaknat flera ggr inatt och drömt så där konstiga saker igen som jag inte kommer ihåg.. Finns det ingen som kan tyda drömmar här??
Jag vaknade dessutom med JÄTTEONT i halsen så kan ju vara en förklaring till varför jag inte kunnat sova ordentligt. Är faktikst väldigt jobbigt med ont i halsen för ikväll så hade jag räknat med att gå ut och testa på en av dom nya krogarna som startat i stan, väldigt intressant. Och sedan imorgon ska jag ju på den där lagfesten, då är det bra att ha kvar sin hals, och till sist så ska jag ju på Derbyt på måndag och där behöver jag VERKLIGEN min röst!! Så ja vi får väl se.. Ska i alla fall göra mitt arbete och sedan åka in till stan och träffa Maria! Måste kolla min ekonomi.. =/
Nu blir det utgång med Ronja och sedan frukost!

image194
1 Kommentarer till "Godmorgon, idag är det fredag!"
Postat av: Hanna

men hallå, hur många ggr ska jag behöva säga det? JAG kan ju tyda drömmar, och är dessutom BÄST på det, så berätta bara vad du drömt så ska jag tyda det åt dig. se så.. shoot man shoot!


Datum: 2008-04-12 / Klockan: 12:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!