God morgon tisdag!

Hejsan alla sötnosar! Idag är det tisdag och sista dagen för mig att arbeta på förskola nummer två på ett tag. Sen är jag nämligen ledig hela helgen ons-sön, och sedan ska jag tillbaka till förskola nummer ett i en hel månad! De ska bli kul, har saknat mina sötnosar jättemycket!

Eftersom det inte blev nått pluggande av alls igår så måste jag verkligen sätta mig och plugga idag för annars kommer jag kanske hamna efter, tänk om det är så att dom ringer dom dagarna som jag har räknat med att vara ledig tex? Och vem vill plugga när man är bakis? Jag bara antar att de blir en sådan torsdag.. =P

Just nu ser faktiskt planernaa ut som dessa att vi ska dra ihop oss ett gäng och grilla och mysa hemma hos Åsa och sedan kanske sjunga lite singstar och sedan dra ut. Hur ser det ut för er?

Jag har kommit fram till att jag rätt ofta säger att jag ska sminka mej, men jag har aldrig berättat nått om hur jag sminkar mig eller vad jag använder så idag är det er present!

1. L'Oreal True match foundation C1

2. Isadora Velvet touch compact powder 14 classic beige mist

3. Isadora Perfect powder rouge 11 Rose tan

4. L'Oreal Longitude mascara Black

5. Isadora Perfect contour kajal 60 black


  
Ungarna kommer älska blomman i håret! ;P

Detta är den vanligaste sminkningen för mig när jag ska iväg till jobbet. Ibland brukar jag lyxa till det med en ögonskugga eller kanske en vit kontur.
0 Kommentarer till "God morgon tisdag!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!