God Morgon Tisdag!

Härlig morgon! Efter gårdagens väder och man vaknar upp och det verkar bli lika idag så vill jag mer än gärna till jobbet och ta ut barnen och leka i sandlådan! haha! Iaf gå ut, är ju ute den mesta av tiden utom runt lunch och vila.

Var ju hemma hos Tilda igår och vi satt till och med ute och åt och mös i fina vädret. Nu börjar hennes träning leda någon vart, de är en ton som vi måste ordna upp men de fixar vi, har ju en hel vecka på oss! ;)

Idag har jag faktiskt inte planerat nått så hoppas det fina vädret fortsätter så kanske jag kan ta en långpromenad med Ronja och Hanna! Myspys!
Jag älskar våren!!

image241
0 Kommentarer till "God Morgon Tisdag!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!