God morgon onsdag

Inte någon bra morgon om jag får säga det själv... Jag ska lära mig öppna så jobbar alltså från 6.30-15 idag. Jag har inte blivit förlåten.. Jag kan inte sluta tänka på det! Hur dum får man vara egentligen? Jag vet verkligen inte men de verkar iaf inte finnas någon gräns..
Jaja, tur iaf att man ska jobba så man inte tänker ihjäl sig.. Kanske träffar Fia i eftermiddag också så vi får se om dagen blir bättre!

Men jag skulle vilja ha hjälp med hur man på bästa sätt gottgör någon som varit riktigt elak mot??

Ha en bra dag!
1 Kommentarer till "God morgon onsdag"
Postat av: Yohanna

Vad är det du gjort som är så hemskt emelie?

URL: http://y0hanna.blogg.se
Datum: 2008-04-23 / Klockan: 09:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!