God morgon Måndag

Ny vecka, ny dag. Tiden går alldeles för fort. Sitter här igen framför datorn och äter min halvnyttiga frukost. Två smörgåsar, den ena med skinka och gurka på och den andra med Creme bonjour. Ett glas godmorgon juice och en kopp med Yoghurt Sommarbär! Frukosten är ju trots allt det viktigaste på dagen =)

image238

Lägg märke till att den snyggt lysande röda brickan inte riktigt borde vara hemma hos mig med tanke på att det är en Mc Donalds-bricka. Haha! Min pappa är expert på att gå in och handla och glömma säga att han ska ta med så han tar med hela brickan istället, tror vi har 3 st hemma nu! =P

Idag ska jag iväg och jobba igen, jobbar enda till 16.45, men det ska bli rätt roligt för de är Tilda som stänger så det är bara vi två kvar! ;P Sen ska vi till henne och riktigt HÅRDTRÄNA inför idol. Det är nästan så jag vill filma och så ska ni få se henne, men det räknas ju som en smytitt så vi får se! ;P

UNDERBART väder idag också så jag har smörjt in mej idag eftersom jag brände mig igår och jag fortfarande ser ut som Rudolf med den röda mulen! =D

Ha en jättebra dag!!
0 Kommentarer till "God morgon Måndag"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!