God morgon måndag - Jag måste ha blivit en väckarklocka!

Det är helt sjukt! Jag har sovit gott, drömt sött och allt. Men så vaknade jag och upptäckte att jag inte satt telefonen på laddning så jag gjorde de och undrade sen va klockan var egentligen.. den var FEM! Ja precis samma tid som jag har gått up dom senaste dagarna utom igår! Vad är det här? Har jag blivit inställd på att jag ska gå upp den tiden nu eller? Då kommer jag strypa mig själv! Haha!

Idag ska jag jobba och faktiskt försöka sätta mig och plugga när jag kommer hem. Det är ju inget toppenväder direkt. Får se om det kommer hända nått roligt alls denna vecka, känns som att den kommer bli seg. Men men, valborg kommer ju snart så jag och Hanna kanske sätter oss och grillar nån korv och lite marshmallows, de är skojsigt! Haha!

Dags att klä på mig, sminka mig och äta frukost!
Ha en bra dag!
3 Kommentarer till "God morgon måndag - Jag måste ha blivit en väckarklocka!"
Postat av: Hanna

Det lät som en alldeles ypperlig idé emelie.. korv ska det va!


Datum: 2008-04-28 / Klockan: 11:02:26
Postat av: Natalie B

Hej!

Tack för ditt tävlingsdeltagande!
Tyvärr var det inte du som vann det hemliga paketet denna gång, men nu har du chansen att tävla om ett litet pris på min blogg igen och denna gång krävs ingen motivering!
Här tävlar du om du vill:
http://natalieb.blogg.se/tvling.html

Hoppas du får en fin dag!

URL: http://natalieb.blogg.se
Datum: 2008-04-28 / Klockan: 11:26:39
Postat av: Petra

Fin header! Vill du höra "världens roligaste skämt" så kan du titta in på min blogg. :)

URL: http://www.petra79.blogg.se
Datum: 2008-05-02 / Klockan: 13:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!