God morgon Lördag!

Idag är det lördag.. ÄNTLIGEN! Ikväll är det dags för lagfesten och jag får ha min fina klänning på mig! Jag har tyvärr fortfarande väldigt ont i halsen men ska dricka te med honung som en idiot idag tror jag..
Dagen ser ut så här: först måste jag klä på mej och fixa mig för att sedan och parkera bilen i Gullmars och sedan möta Tilda som ska göra ett litet ärende åt mig! ;P Sen ska jag åka hem igen och göra mig i ordning för att vid 18 tiden åka tillsammans med Hanna och Lina till Emma och förfesta lite innan vi drar oss mot Lagfesten i stan! Ska bli så roligt, och jag hoppas att det bli lyckat! Älskar när det är mycket folk man känner och vet vilka de är!

Dennis fylleringde mig inatt också, full som ett svin, och sjöng åt och stekte ägg som han sedan tappade på golvet! Och han ringde inte bara en gång utan FEM gånger! Jag fick alltså inte sova! ;P Vi har iaf kommit fram till att Dennis gillar mer att skrämma bort tjejer än att ragga på dom! Och detta är internt så kanske inte så många som förstår varför jag tycker de är så roligt ;P

Nej nu måste jag bege mig!
Peace!

image208
0 Kommentarer till "God morgon Lördag!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!