God morgon fredag igen!

Dagen man alltid längtar till äråter här igen. Men jag vet inte riktigt om jag har längtat efter den här fredagen så mycket.. fredagen innan löning, fredagen då man har mins pengar, fredagen då jag inte har någon aning om vad jag ska göra mer än att skriva klart mitt arbete, fredagen innan helgen då jag inte har den blekaste aningen om vad jag ska hitta på... En ganka tråkig heg alltså.. Några tips på vad man kan göra i sthlm utan pengar?
Jag sitter här och äter frukost. Två smörgåsar med creme bonjour och en kopp yoghurt sommarbär, gott och ganska nyttigt. Vad brukar ni äta till frukost?

Ha en bra dag!

image217


image219image218
0 Kommentarer till "God morgon fredag igen!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!