Fredagen - Äntligen lugn!

Öppningen gick förvånadsvärt bra! Tog lite längre tid än vad jag beräknat men det var inga problem.
Dagen var lika solig och underbar som alla andra dagarna den här veckan så vi spenderade i princip hela dagen ute, helt underbart och det bästa med att jobba på en förskola. Redan halv två fick jag sluta och tog mig iväg till den stora staden och stressade ihop en hel del smått och gott.

         

Klänning från Cubus - 30% Rea - 139kr
Nagellack från Kicks - 25kr/st
Blommiga hårspännen från h&m - 19,50kr
Guldhårspännen från Cubus - 15% Rea - 15kr
Nivea Lipbalm från Kicks - 40kr
Hårnålar från Kicks - 20kr
Lösögonfransar från h&m - 39,50kr/st
Läppglans från h&m - 39,50kr
Keds tygskor från Nilson - 399kr


När storhandlingen var klar åkte jag och mötte Tilda i Ekerö Centrum så vi kunde klippa oss. Vi var helt sjäva i salongen och enligt mig klippte dom helt okej, men Tilda är jättebesviken. När jag var färdigklippt så var inte Tilda klar så då sa min frisör att jag kunde få sitta i deras massagestol en stund och titta på tv! Haha! Ofta man gör de i en frisörsalong!
När vi var klara köpte jag hårfärg och sedan drog vi hem till mig och hämtade kläder för morgondagen och sedan bar det av tillbaka till Tilda som egentligen bor på andra sidan vattnet men nää vi måste åka runt hela skiten! Köpte gurka och dipp på vägen också! ;P
När jag hade färgat klart mitt hår upptäckte jag att det var ALLDELES FÖR MÖRKT!!! =( Funderar på att köpa en ljusare färg och ordna detta misslyckande.. Vad tycker ni?




Dagens Outfit fredag:

   

Jeans från Killah
Vitt linne från Gina Tricot (syns ej på bilderna)
Tröja med tryck från Gina Tricot
Grå kofta från Gina Tricot

Mitt i natten får jag ett samtal och blir anklagat att ha gjort något jag inte gjort och denne tror mig inte. Jag blir så jävla förbannad när folk springer runt och hittar på saker och får ens vänner eller folk överhuvudtaget att inte tro på den det handlar om... Jag är grymt förbannad gällande detta!!!

Hoppas ni hade en trevlig fredag!
0 Kommentarer till "Fredagen - Äntligen lugn!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!