En lördag som kunde varit suddig!

Till en början skulle jag inte göra så mycket på lördagen, Hanna ringde och frågade om jag hade lust att gå och kolla på bio, men det var jag inte så sugen på. Sen så ringde Fia och tyckte att jag skulle följa med henne och Minna och hitta på nått så vi kom fram till att vi skulle dra en stund till Kitten, hälsa på Berra och stötta honom i krogkassan! =P
Väl där så var det ett gäng som firade en kille som fyllda år. Dessa beställde hela tiden in stora skålar med cider och öl och bjöd dessutom oss på flera stycken, vi fick inte sitta tomhänta sa dom! Sjukt skönt! Haha.
Men sen ville Fia och Minna dra vidare men jag sa att jag inte kunde dra någonstans där det var inträde så då bestämde sig Fia och Minna att dom skulle bjuda mej på de eftersom jag fått så lite lön denna månad.
Vi drog till slut vidare till Labbet, bredvid Spy bar för de var alldeles för lång kö där. Men trots högre åldersgräns så kom vi in vilket nog berodde på att klockan inte var allt för nära 3 och därför inte var så mycket folk där. Men efter några drinkar var jag väldigt full i huvudet, betedde mig dessvärre inte så full sa mina vänner och de ska jag väl vara glad för! =D

Idag har jag varit hemma och varit duktig och städat och tagit hand om Ronja och sen har jag varit på båda mina jobb och lämnat lite papper så jag kan få min lön! =P Och nu ska jag faktiskt sätta igång och plugga en del så jag inte sitter som förra veckan i sista sekund.

image185

På lördagen tog jag mig till och med tid till att fixa håret en del! Se så fint! =D
0 Kommentarer till "En lördag som kunde varit suddig!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!