En konstig natt

Jag vet inte riktigt vad jag har haft för mig inatt faktiskt för först hade jag jättesvårt att somna men inte så konstigt när jag sovit så mycket de senaste 2 dygnen nu. Får nog ta och skärpa mig och sova normalt, inte varannan lite och varannan mycket! =P
Men sen har jag drömt helkonstiga drömmar som jag inte kommer ihåg, bara att dom var konstiga men ändå väldigt verkliga. Jag vaknade typ vid 2 och kunde inte somna om på ett tag, hade typ spring i benen och svårt att ligga stilla. Sen så ringer Tilda 06.30 och undrar om jag kan jobba istället för henne. Men med 2 timmars sömn har jag jättesvårt att jobba mellan 8.30-16.45, men jag hoppas att det ordnade sig så hon kunde vara hemma idag!
Eftersom båda mina föräldrar och mn syster var uppe och yrade när Tilda hade ringt kunde jag inte somna om, jag hade dessutom värre spring i benen än under natten nu och tänkte att så fort alla har dragit så går jag upp och går en bit eller nått. Jo visst de kunde jag tro. Halv tio slänger jag mig upp ur sängen för jag ska tvätta som jag lovat mamma.
Inte nog med att jag haft en konstig natt. Det lär bli en konstig dag också då jag ska ner till norrköping senare. Och jag ska åka tåg för en gångs skull! =P haha. Men jag ska plugga i lugn och ro och dessutom ska jag nu försöka söka lite jobb faktiskt! =D Känner att det är dags och jag är fortfarande inne i tankarna att flytta ner till Norrköping, tror faktiskt det kan bli riktigt kul!

Nu måste jag skynda mig med packning, tvättning och promenad med Ronja! =)

image189

♥ Hon är så söt när hon ligger och väntar på mig
0 Kommentarer till "En konstig natt"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!