Danstajm!

Nu har vi varit sjukta, haft två lov och vår danslärare har varit tjänstledig. Så efter 5 veckors uppehåll, tror jag det är, så är det äntligen dags att dansa igen! Ska bli så skönt, börja röra på mej igen och jag ska faktiskt ta i riktigt ordentligt, börjar ju känna mej som ett riktigt fetto som bara sitter på min feta rumpa, förutom när jag springer efter ungarna på dagis förstås! =P

När jag kommer hem har jag massor av plugg kvar att göra, som visserligen inte behöver bli klart idag, men om det blir det så slipper jag sitta en fredagkväll liksom!

Trött som ett svin är jag också, längtar till helgen så jag bara kan sova ut allt vad jag orkar, typ ligga i sängen och sova bort hela helgen! Så jävla skönt!
 
image179
0 Kommentarer till "Danstajm!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!