Dagen i staden

Kom iväg strax efter klockan två till stan, mötte Maria och hittade en jättesöt klänning Gina tricot!
Imorse skrev jag och berätta om att jag hade jätteont i halsen, nu har jag även ont i nacken, är yr och jättetrött. Jag har en del av mitt arbete kvar att skriva men vet inte om jag kommer lyckas med det idag. Dessutom vill Minna och Fia att jag ska följa med ut så funderar på att sova en liten stund och skjuta upp mitt arbete tills imorgon eller söndag, men då kommer inte få det rättat på några veckor kanske! =/ så jag vet inte riktigt hur jag ska göra faktiskt...

  
image197


image198


image199

Leggins från Gina Tricot
Skjortklänning från H&M
Halsband från Gina Tricot
Klocka från Ur&Penn
Örhängen från H&M
Jacka från H&M
Halsduken är mammas
4 Kommentarer till "Dagen i staden"
Postat av: Hanna

haha emelie, du har en fotoposé när du tar bilder på dig själv o det är att du håller upp ena ögonbrynet.. på varenda jävla bild gör du det, haha ser lite roligt ut när man väl lägger märke till det :P


Datum: 2008-04-12 / Klockan: 12:30:11
Postat av: Lillknoddan

Hahaha ja jag vet! Vet inte varför de JÄMT blir så??? De ser ju liksom inte bättre ut! :D

URL: http://lillknoddan.blogg.se
Datum: 2008-04-13 / Klockan: 12:01:21
Postat av: Hanna

du har tittar för mkt på topmodel kanske ;)


Datum: 2008-04-13 / Klockan: 14:16:11
Postat av: Fia

Nu kommer jag också tänka på det :P


Datum: 2008-05-02 / Klockan: 20:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!