Bokat och klart!

Yes! Äntligen har jag varit inne på Ticnet och bokat eller ja till och med KÖPT biljetterna till Hammarby-AIK!! Jag hanna och Maria ska gå och sen vet jag fler som ska dit, får försöka gör upp lite träff med dom innan och efter, ska bli så sjukt kul! Jag älskar att gå på dessa Derbymatcher! Och det bästa av allt - hittills när jag har varit på match med Bajen så har dom aldrig (peppar, peppar ta i trä) förlorat! Dom har spelat lika en gång och det var mot Djurgården, men ja, de vet vi ju alla att i dessa matcher brukar det inte alltid sluta på det bättre resultatet! =P
Men nu har jag nått att se fram emot iaf! (Om det är någon som också vill gå så hör av er så fixar jag med biljetter!)
Dessutom ska jag på några vänners lagfest på lördag, hoppas att det blir lyckat med mina -tusenlappar på mitt konto.. =( Jag skulle behöva en miljonvinst denna månad. Tänk om det skulle hända någon dag!


image188
1 Kommentarer till "Bokat och klart!"
Postat av: Marie

Godmorgon, jag vet faktiskt inte riktigt vad det är i måste kolla upp det =)
Men den smakar lite syrligt surfräscht på nåt sätt mm me like.
Ha en bra dag idag

URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se
Datum: 2008-04-08 / Klockan: 08:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!