Allting går så segt men tiden går så fort!

Jag har verkligen inte gjort mycket alls den här helgen! Idag har jag plockat några dubbar ur 4 däck, jag har bytt däck på bilen, jag har plockat undan i mitt rum, kom aldrig så långt att jag dammade och dammsög, jag har ätit middag, rensat min garderob och jag har städat vardagsrummet på övervåningen. Vilken dag!

Nej ska det fortsätta så här så kommer jag inte ha roligt dom närmsta helgerna eftersom jag ska ta det lugnt. Fast som Berra sa så blir det ju som man gör det till! Men jag vill inte göra massa vanliga saker med en och samma person hela tiden, jag älskar att variera! Men men, vi får se hur det blir! =)

Jag kom dessutom på att jag måste sätta mig ner och börja plugga igen.. Och dessutom försöka hinna med att plugga till provet jag ska ha den 27e och egentligen skulle haft den 23e april men jag kände att jag inte skulle hinna med det! Ush..

Jag har i alla fall ätit lite prinsesstårta eftersom mamsen fyllde år igår!
GRATTIS!

image302
0 Kommentarer till "Allting går så segt men tiden går så fort!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!