14e april HAMMARBY - aik

idag bestämde jag att jag vill fan på derbyt, va länge sen och var inte på en enda match förra säsongen. Dessutom är det så jävla grymt att gå på derbyna, alla är så heta på gröten! Haha! Och så tar vi oss en liten sup innan och en stor sup efter! ;P
Jag kommer ihåg första Hammarby - Aik derbyt jag var på, det var då Hammarby vann efter 4 års "förbannelse" och 'Råsundaspöket' försvann! Såg jävligt roligt ut när vi ledde med 3-1 eller nått och ramsan: "Råsundaspöket finns inte längre, Råsundaspöket finns inte längre!" drog igång och Aik-klacken rullar ihop ett stort tygstycke med spöket på, dom såg liksom lite nedstämda ut! ;P Helt galet var det iaf!

http://www.svd.se/sportspel/nyheter/artikel_103064.svd

0 Kommentarer till "14e april HAMMARBY - aik"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!