Year of summer

Hela morgonen har jag och Timmy suttit och tittat på resor till varmare breddgrader för i sommar men bestämde oss för att det blir för dyrt. Så istället tänker vi satsa på en vinterresa och beroende på hur deklarationerna ser ut så får vi se vad destinationen blir. Längtar till sol, bad och långa stränder!!
 
Den här låten får mig att drömma mig bort till Decibel förra året med stranden, vattnet, musiken och 40 grader!!
 
 



Idag ska jag äntligen ta mig till gymmet igen och jag hoppar direkt på Body Combaten. Har längtat så länge efter att testa den nya releasen så det är lika bra att köra. Får väl kanske ta det lite lugnare, om jag kan.. ;)
 
Men först lite studier! 
 
 
0 Kommentarer till "Year of summer"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!