Träningsmål - Nu jävlar gäller det!!

Har glömt att berätta detta för er, men nu jävlar gäller det!! 
 
  • Från och med idag är det NOLL sötsaker som gäller, med sötsaker menar jag godis, bullar, kakor, tårtor och dylikt. Blir jag sugen på nått är det frukt som gäller. 
  • Till mellanmål får jag endast äta EN mjuk smörgås, är jag mer hungrig är det hård smörgås eller frukt som gäller. 
  • Kolhydrater fyller jag på med vid lunch, middagen består endast av sallad och en proteinkälla. 
  • Alla måltider ska bli mindre - äta på mindre tallrikar tex eller fylla på med mer grönsaker på tallriken.

  • Träning minst 3 ggr i veckan (och jag håller tummarna för att studierna tillåter detta!!)
Delmål: Om 1 månad vill jag se resultat på mätningen. (Jag ska ta och mäta mig i helgen)
 
Önska mig lycka till! :)
 
 

Bilden är från förra året då jag tränade som mest. Jag har gjort detta förut och därför vet jag att jag kan göra det igen!!
0 Kommentarer till "Träningsmål - Nu jävlar gäller det!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!