Torsdag och endast en dag kvar!!

God morgon!!

Solen lyser och alla är glad! Igår var det en lång dag på jobbet med möte efter ordinarie tid. Rätt kul då vi började möblera om på avdelningen.

Åkte sedan hem och studerade en stund och när Greys började klev även Timmy in genom dörren så jag fick lite myssällskap framför tvn!

Idag väntar en ny dag och jag ska ÄNTLIGEN få ägna mig åt att packa till kryssningen!! Dessutom blir det att sova tidigt och då menar jag typ kl 8-tidigt!! Eftersom jag börjat kl 08.00 imorgon i skolan så måste jag sova ut lite för att orka med morgongympan med mina favoriter Endymion på lördag morgon kl 06.00 ;))

Ha en bra dag!!

0 Kommentarer till "Torsdag och endast en dag kvar!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!